Weso³ych Œwi¹t

O NAS

Początki działalności naszego Zespołu, to przełom 1999 i 2000 roku. Od tego czasu zespół zdobył bogatą wiedzę i doświadczenie. Początkowy profil firmy obejmował zarządzanie przedsiębiorstwami oraz projektami informatycznymi, a od 2002 zakres prowadzonych działań został poszerzony o produkcję i dostarczanie oprogramowania w zakresie systemów zarządzania i przepływu danych.

Od podstaw współtworzyliśmy branżowe serwisy internetowe, systemy wewnętrznej dystrybucji informacji, dedykowane narzędzia wspomagania zarządzania, a także platformy analityczne i giełdowe. Równolegle z projektami informatycznymi prowadzimy wdrożenia systemów zarządzania oraz szkolenia.

Oferowane produkty informatyczne w obecnym kształcie przeznaczone są głównie jako elementy wspomagający zarządzanie i w przypadku organizacji posiadających certyfikowany System Zarządzania Jakością, dają możliwość przeprowadzenia analiz i rzeczywistego doskonalenia funkcjonującego SZJ, natomiast w przypadku organizacji nie posiadających wdrożonego System Zarządzania Jakością, wdrożenie platformy e-QSM wraz z modułem DFC, odpowiedzialnym za worklfow, przy niewielkim uzupełnieniu w zakresie wymaganym przez normę, uzyskujemy możliwość niemalże natychmiastowego poddania się procesowi certyfikacji. Już na pierwszej prezentacji, która odbyła się wiosną 2003 roku z udziałem Auditorów i Konsultantów, oferowany system, uzyskał wysoką ocenę zarówno pod kątem funkcjonalnym, jak i ekonomicznym.

Najnowsze narzędzia to także moduły wspomagające prace w obszarze RODO: automatyczny rejestr czynności oparty na Mapie procesów, czy moduł Oceny Ryzyka, także powiązany z Mapą procesów, a do tego wszystkiego gotowe rejestry i formularze związane z rejestrem kategorii czy oceną skutków oceny ryzyka.

Przy tworzeniu narzędzi informatycznych, wspomagających zarządzanie, wykorzystywane jest nie tylko doświadczenie informatyczne, lecz przede wszystkim merytoryczne, wynikające z realizacji wdrożeń i zarządzania systemami jakości według norm z serii ISO.

Rozwój oprogramowania oparty jest na współpracy z Partnerami i Klientami, co zapewnia właściwy jego kierunek. Każdy z Użytkowników ma swój wkład w obecny zakres funkcjonalny aplikacji, co stanowi gwarancje spełnienia rosnących wymagań nowych Klientów.

Po szeregu lat funkcjonowania w ramach działalności gospodarczej, w ramach rozwoju powołana została do życie spółka e-QSM Consulting, która przejęła działania firmy e-QSM Informatyczne Systemy Zarządzania oraz całą zdobytą wiedzę i doświadczenie osób wchodzących niezmiennie od wielu lat w skład Zespołu e-QSM.

Dane rejestrowe Spółki: KRS: 0000805232, NIP: 7831806399